Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

5- 6 Απριλίου ΚΑΤΕΡΙΝΗ




























Ένα αγαπησιάρικο ταξίδι στην Κατερίνη. Σε σχολεία, νηπιαγωγεία, παιδικούς σταθμούς. Εκδήλωση για το ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΠΕΙ ΧΑΝΟΜΑΙ, ένα σωρό κόσμος, λόγια γλυκά, λόγια αγάπης, συνεντεύξεις, εμφάνιση στο κανάλι ΔΙΟΝ... Το βιβλιοπωλείο ΝΕΣΤΩΡ έκανε την επίσκεψή μου στην Πιερία να μείνει χαραγμένη στη μνήμη μου για πολλά χρόνια. Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, τον Νίκο, την Ελένη και τη Δέσποινα Νέστορα. Ευχαριστώ τη Μάγδα Παπαδημητρίου και τη Μίνα Παπανικολάου, που προλόγιζαν με τόσο τρυφερά λόγια τα βιβλία μου...

1 σχόλιο:

  1. Γλυκιά μου Ρένα Ρώσση-Ζαίρη και για μένα η επίσκεψη σου θα μείνει χαραγμένη για χρόνια στη μνήμη μου!Δεν περίμενα ότι θα ταιριάξουμε σε τόσα πολλά σημεία και δημιουργήθηκε πιστεύω μια φιλία δυνατή μακριά απο το διαδίκτυο.Ήταν η πρώτη παρουσίαση που έκανα στο χώρο του βιβλιοπωλείου για μια καταξιωμένη συγγραφέα σαν εσένα και γι αυτό αισθάνομαι δυο φορές τυχερή και περήφανη. Οι φίλοι αναγνώστες της Κατερίνης σε περιμένουν πάλι με ανοιχτή αγκαλιά για να τους μαγέψεις!!!!!!!!
    Μάγδα Παπαδημητρίου-Σαμοθράκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή