Πέμπτη 20 Μαΐου 2010



Aυτές τις ημέρες πετάω από τη χαρά μου। Γιατί το ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΠΕΙ ΧΑΝΟΜΑΙ, μιλάει στην καρδιά σας। Μου γράφετε πως είναι ένα απίστευτο βιβλίο, πως έχει σπουδαίο αφηγηματικό λόγο, έντονα συναισθήματα। Πως αποτελεί ύμνο στο συναισθηματικό λόγο των παιδιών, έχει έντονους προβληματισμούς, στέλνει άπειρα μηνύματα που μπορούν να παρασύρουν τους αναγνώστες। Μου λέτε πως νιώσατε σαν να είσαστε εσείς οι πρωταγωνιστές... Οι βιβλιοπώλες μου στέλνουν τη χαρά τους για την αίσθηση που κάνει το βιβλίο στα ράφια των βιβλιοπωλείων। Και τα μηνύματά σας και τα σχόλιά σας, είναι τόσα πολλά από όλη την Ελλάδα। Εγώ; Εγώ χαίρομαι και συνεχίζω να γράφω, γιατί το γράψιμο είναι η ζωή μου, γιατί όταν γράφω ζω αληθινά। Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα από όλα τα παιδιά που με έμαθαν να γράφω έτσι, με γρήγορους ρυθμούς, με έντονους χαρακτήρες κι ανατροπές, με προβληματισμούς, αλλά και με αισιοδοξία। Ύστερα από εκατόν πενήντα παιδικά βιβλία, στο αίμα της γραφής μου κυλάει η ματιά του ενήλικα, διανθισμένη με ότι καλό, ότι ωραίο κι αληθινό προσφέρουν τα παιδιά। Τώρα κατάλαβα γιατί αγαπήσατε τόσο πολύ αυτό το βιβλίο μου। Γιατί είναι το πρώτο από τα πέντε μυθιστορήματα που έχω γράψει που ενώνει τη Ρένα συγγραφέα για παιδιά και τη Ρένα συγγραφέα για ενήλικες। Πρώτη φορά άφησα τον εαυτό μου να ενωθεί σε ένα। Πρώτη φορά ένιωσα ολοκληρωμένη। Δεν είναι παιδικό το ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΠΕΙ ΧΑΝΟΜΑΙ। Είναι ένα βιβλίο για ενήλικες που προσπαθούν να μη σκοτώσουν το παιδί που κρύβουν μέσα τους। Προσπαθούν ακόμα και σε δύσκολους καιρούς να πιαστούν από την αγάπη για τον εαυτό τους, τη δύναμη να προχωρήσουν μπροστά, τη δύναμη να καταλάβουν το αληθινό νόημα της αγάπης... Γιατί όποιος έχει διαβάσει το βιβλίο μου, έχει πια καταλάβει πως και η ΑΓΑΠΗ διδάσκεται...

5 σχόλια:

  1. Καλημέρα κυρία Ρένα.
    Έρχομαι από το facebook και ανακαλύπτω ότι είστε συγγραφέας.
    Χαίρομαι πολύ για αυτό, γιατί έχω μια αδυναμία στο γράψιμο, και σας εύχομαι καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, Σοφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΣΒΕΣΤΑΣ30 Μαΐου 2010 στις 8:29 μ.μ.

    ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ.ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΥΣΙΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΓΙΝΑΤΕ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ 5 ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ[ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ].ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 5 ΜΟΥ ΑΓΓΙΞΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ. ΝΑ ΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΓΚΙΝΗΤΕ.
    ΘΟΔΩΡΗΣ
    ΝΕΑ ΑΡΤΑΚΗ,ΕΥΒΟΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ, Θοδωρή μου. Με συγκινείς. Χαίρομαι που καταφέρνω να σε ταξιδέψω με τις σελίδες των βιβλίων μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εσύ γλυκιά μου Σοφία, να είσαι πάντα καλά και να μου δίνεις κουράγιο στο ταξίδι της γραφής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή